W wakacje, obok stacjonarnych sklepów Butik, w miejscowościach turystycznych powstaną punkty sezonowe.

Klientkami Butik Your New Style są najczęściej nastolatki i młode kobiety, które mogą znaleźć w sklepach odzież sportową i codzienną. Sieć obecna na rynku od 2001 roku liczy dziś 156 sklepów, z których 138 to placówki agencyjne. Oprócz sklepów w centrach handlowych działają również butiki sezonowe, które w okresie wakacyjnym obsługują klientów w miejscowościach turystycznych.

– Zakładamy, że w tym roku franczyzobiorcy poprowadzą 15 sezonowych punktów. Już teraz rozpoczęliśmy przygotowania do sezonu letniego. Planujemy wiele imprez promocyjnych, które zachęcą klientów do odwiedzin i zakupów – mówi Agnieszka Adamkiewicz, kierownik ds. rozwoju sieci Butik Your New Style.

Butik zapowiada również otwarcie 35 nowych sklepów stacjonarnych, które powstaną w największych polskich miastach, np. we Wrocławiu, w Krakowie, Poznaniu i Szczecinie. Tylko w marcu sieć powiększyła się o trzy placówki franczyzowe (Konin, Żywiec i Malbork) i jedną własną (Ostrów Wielkopolski).

Kwota potrzebna do uruchomienia Butiku waha się od 50 do 100 tys. zł. Wysokość inwestycji zależy od powierzchni lokalu i jego stanu technicznego. Lokal powinien mieć powierzchnię od 50 do 100 m2 i najczęściej wybierany jest przez sieć i prezentowany przyszłemu franczyzobiorcy. Metraż zależy od potencjału danego miejsca.

Butik nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie i funkcjonowanie w sieci. Franczyzobiorca otrzymuje od sieci oprogramowanie, kasę fiskalną, zatowarowanie oraz wyposażenie sklepu. Przechodzi również cykl szkoleń, które pozwolą mu skutecznie zarządzać placówką.

Komentarze
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Świat wiedzy

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Bezpieczeństwo i szkolenia operatorów w kontekście wypożyczania ciężkiego sprzętu budowlanego.

Wypożyczanie ciężkiego sprzętu budowlanego stało się standardową praktyką w branży, umożli…