W wakacje, obok stacjonarnych sklepów Butik, w miejscowościach turystycznych powstaną punkty sezonowe.
Klientkami Butik Your New Style są najczęściej nastolatki i młode kobiety, które mogą znaleźć w sklepach odzież sportową i codzienną. Sieć obecna na rynku od 2001 roku liczy dziś 156 sklepów, z których 138 to placówki agencyjne. Oprócz sklepów w centrach handlowych działają również butiki sezonowe, które w okresie wakacyjnym obsługują klientów w miejscowościach turystycznych.
– Zakładamy, że w tym roku franczyzobiorcy poprowadzą 15 sezonowych punktów. Już teraz rozpoczęliśmy przygotowania do sezonu letniego. Planujemy wiele imprez promocyjnych, które zachęcą klientów do odwiedzin i zakupów – mówi Agnieszka Adamkiewicz, kierownik ds. rozwoju sieci Butik Your New Style.
Butik zapowiada również otwarcie 35 nowych sklepów stacjonarnych, które powstaną w największych polskich miastach, np. we Wrocławiu, w Krakowie, Poznaniu i Szczecinie. Tylko w marcu sieć powiększyła się o trzy placówki franczyzowe (Konin, Żywiec i Malbork) i jedną własną (Ostrów Wielkopolski).
Kwota potrzebna do uruchomienia Butiku waha się od 50 do 100 tys. zł. Wysokość inwestycji zależy od powierzchni lokalu i jego stanu technicznego. Lokal powinien mieć powierzchnię od 50 do 100 m2 i najczęściej wybierany jest przez sieć i prezentowany przyszłemu franczyzobiorcy. Metraż zależy od potencjału danego miejsca.
Butik nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie i funkcjonowanie w sieci. Franczyzobiorca otrzymuje od sieci oprogramowanie, kasę fiskalną, zatowarowanie oraz wyposażenie sklepu. Przechodzi również cykl szkoleń, które pozwolą mu skutecznie zarządzać placówką.